یخچال فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

یخچال فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

  • ۰
  • ۰

قفسه های فروشگاهی مدل های متفاوتی دارند و انتخاب قفسه فروشگاهی مناسب میتواند تاثیر زیادی در زیبایی و کارایی فروشگاه شما داشته باشد.

پس از یخچال و فریزر فروشگاهی نیز گرانترین تجهیزات فروشگاهی احتمالا همین قفسه ها باشند و در کنار این دو که ذکر شد اصلی ترین جایگاه هایی هستند که شما در فروشگاه خود محصولات را جهت نمایش قرار میدهید. پس باید برای خرید آنها بسیار دقت نموده تا علاوه بر قیمت خوب و زیبایی کارایی بالایی نیز داشته باشند و به خصوص اگر فضای کوچکی دارید بتوانید با استفاده بهینه از آنها حداکثر بهره از فضای مغازه خود را داشته باشید.

انواع و اقسام متفاوتی از قفسه بندی فروشگاهی وجود دارد که به اختصار به بعضی اشاره خواهیم کرد.

در صورتی که قصد داشته باشید به دیواری قفسه ای را تکیه دهید تا از فضای آن جهت نمایش اجناس استفاده کنید احتمالا بهترین مدل قفسه فروشگاهی قفسه یکطرفه خواهد بود که از یک طرف به دیوار متصل خواهد شد و از سوی دیگر فضایی را در اختیار شما قرار میدهد تا اجناس خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید.

در صورتی که قصد ایجاد راهروهایی در مغازه خود را دارید بهترین مدل قفسه برای اینکار قفسه بندی دوطرفه خواهد بود که از هر دو سمت فضا در اختیار شما قرار میدهد.

همچنین در دو طرف راهرو میتوانید از قفسه سرلاین هم برای زیبایی و هم استفاده بهینه از فضا استفاده کنیم.

همچنین در صورتی که میوه و صیفی نیز در فروشگاه خود عرضه میکنید انواع مختلفی از قفسه میوه و تره بار موجود است که میتواند نیاز شما را مرتفع کند.

در کنار اینها انواع مختلفی از قفسه بندی فروشگاهی موجود است که در آینده بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی