یخچال فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

یخچال فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

  • ۰
  • ۰

یخچال و فریزر فروشگاهی

در سال های اخیر که هزینه انرژی افزایش داشته و هدفمندی یارانه ها اجرایی شده قیمت برق برای واحدهای مختلف افزایش چشمگیری داشته و یخچال های فروشگاهی یکی از پرمصرف ترین تجهیزات فروشگاهی مغازه ها میباشد. 

در جهت کاهش هزینه های جاری فروشگاه که منجر به سود بیشتر میشود یکی از راهها خرید و استفاده از یخچال های فروشگاهی و فریزر فروشگاهی با مصرف انرژی مناسب و کارا میباشد و در صورت استفاده از یخچال های قدیمی که انرژی زیادی مصرف میکنند مطمئنا با قبض برق سرسام آوری مواجه خواهید شد که علاوه بر کاهش سود شما منجر به ضربه به محیط زیست و کشور نیز میشود. 

 یخچال و فریزر فروشگاهی

در کنار اینها یخچال های قدیمی معمولا ظاهر زیبایی ندارند و این خود باعث عدم جذابیت ظاهری فروشگاه برای خریدار خواهد شد. در کنار اینها یخچال فروشگاهی قدیمی ممکن است نتواند سرمای لازم جهت نگهداری مواد غذایی را فراهم کند و با وجود مصرف بالای انرژی سرمای خوبی فراهم نکند. همین میتواند باعث خراب شدن و کاهش ماندگاری مواد لبنی و سایر مواد غذایی که در یخچال و فریزرهای فروشگاهی قرار میگیرند شود. 

پس انتخاب صحیح یخچال های فروشگاهی و همچنین فریزرهای فروشگاهی برای یک سوپرمارکت و یا فروشگاه مواد غذایی میتواند از انتخاب های مهم باشد. پس بهتر است برای خرید این موارد با کارشناسان مجرب در اورنگ مارکت مشورت نمایید.
  • ۹۶/۱۰/۰۳
  • علی علوی

نظرات (۱)

سلام وقت بخیر ، ی سوال داشتم،خواستم بدونم مصرف برق یخچال های ایستاده تک در زیاده یا یخچال های ویترینی ۶ در ، ینی در واقع مقایسه مصرف برق سه یخچال تک در با یک یخچال ۶ در 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی