یخچال فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

یخچال فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

انواع یخچال های فروشگاهی و قفسه بندی فروشگاهی را با ما تجربه کنید

  • ۰
  • ۰

قرارگیری یخچال فروشگاهی و تجهیزات فروشگاهی 

Related image


در قسمت قبلی به اهمیت یخچال های فروشگاهی برای فروش بیشتر یک فروشگاه پی بردیم و دیدیم که بسیاری از مردم برای خرید مایحتاج اولیه خود به این فروشگاه ها مراجعه میکنند و حال میخواهیم ببینیم بهترین مکان برای استفاده از آنها کجای فروشگاه قرار دارد. 


این بسیار مهم است که شما این عنصر حیاتی از بین تجهیزات فروشگاهی خود را کجا قرار میدهید تا هم زیبایی و کارایی فروشگاه شما حفظ شود و هم در کنار آن به راحتی مشتری و خود شما منجر شده و باعث افزایش فروش گردد. همانطور که در بسیاری از فروشگاهها معلوم است بهترین مکان برای قرارگیری یخچال ها در کنار دیوارهاست و به خاطر اینکه بر خلاف قفسه بندی فروشگاهی، یخچال های فروشگاهی فقط دارای یک سمت هستند و مثل قفسه فروشگاهی دوطرفه نمیتوان یخچال دوطرفه در فروشگاه داشت.

 پس بهتر است پشت یخچال ها به دیوار باشد و همچنین میتوان گفت که بهترین مکان برای یک یخچال فروشگاهی و فریزر فروشگاهی در انتهای یک مغازه و فروشگاه است و علت این موضوع نیز به این برمیگردد که مردم هرروز برای خرید مایحتاج روزانه خود که در یخچال های فروشگاهی قرار دارند به فروشگاه مراجعه میکنند و بهتر است که این تجهیزات فروشگاهی در انتهای مغازه شما قرار داشته باشند تا مردم زمان بیشتری برای رسیدن به آنها در فروشگاه و بین قفسه بندی فروشگاهی شما حضور داشته باشند تا احتمال خرید موادی که در قفسه های فروشگاهی خود قرار میدهید نیز توسط آنها افزایش یابد.

در قسمت بعدی درباره راز های دیگر چینش تجهیزات فروشگاهی صحبت خواهیم کرد.

  • ۹۶/۱۰/۰۲
  • علی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی